سوال: شرایط مرجوع کردن کالا در اتیکت
اگر یکی یا چندین محصول سوپرمارکتی خریداری شده از سایت اتیکت مشکل داشت مثل اینکه تاریخ مصرفش به اتمام رسیده بود و یا اینکه محصول خریداری شده خراب بود چه کاری انجام دهم؟
تاریخ ایجاد » ۱۳۹۶/۹/۲۹, تاریخ آخرین ویرایش » ۱۳۹۶/۹/۲۹, مطرح شده توسط » اتیکت آنلاین
سوال یا جواب خود را بنویسید:
پاسخ از طرف » اتیکت پلاس
تاریخ ۱۳۹۶/۹/۲۹ ساعت ۲۰:۴۷:۰۸
باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در اتیکت شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد. در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحدخدمات مشتریان اتیکت از طریق شماره تلفن 22112393 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد. اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان اتیکت اطلاع داده شود. کارشناسان اتیکت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏‌کنند. در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نمایید. اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان اتیکت اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به اتیکت عودت شود. لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان اطلاع دهید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش اتیکت جدا خودداری نمایید.