سوال: حریم خصوصی
اگر یکی یا چندین محصول سوپرمارکتی خریداری شده از سایت اتیکت مشکل داشت مثل اینکه تاریخ مصرفش به اتمام رسیده بود و یا اینکه محصول خریداری شده خراب بود چه کاری انجام دهم؟
تاریخ ایجاد » ۱۳۹۶/۹/۲۹, تاریخ آخرین ویرایش » ۱۳۹۶/۹/۲۹, مطرح شده توسط » اتیکت آنلاین
سوال یا جواب خود را بنویسید:
پاسخ از طرف » اتیکت پرس
تاریخ ۱۳۹۶/۹/۲۹ ساعت ۲۰:۴۵:۴۵
اتیکت برای حریم شخصی افراد احترام قایل است، جهت ایجاد حساب کاربری برای مشتریان خود در هنگام ثبت نام اطلاعاتی از کاربران درخواست می‌کند. ذکر شماره تلفن صحیح و آدرس دقیق برای هماهنگی و ارسال کالای مشتری الزامی است. حفظ و نگهداری از رمز عبور به عهده کاربر است، پس رمز کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید. اتیکت کلیه اطلاعات ثبت شده شما را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را در اختیار هیچ شخص یا سازمانی قرار نمی‌دهد