سوال: تماس تلفنی با اتیکت
اگر یکی یا چندین محصول سوپرمارکتی خریداری شده از سایت اتیکت مشکل داشت مثل اینکه تاریخ مصرفش به اتمام رسیده بود و یا اینکه محصول خریداری شده خراب بود چه کاری انجام دهم؟
تاریخ ایجاد » ۱۳۹۶/۹/۲۹, تاریخ آخرین ویرایش » ۱۳۹۶/۹/۲۹, مطرح شده توسط » اتیکت آنلاین
سوال یا جواب خود را بنویسید:
پاسخ از طرف » یه اتیکتی
تاریخ ۱۳۹۶/۹/۲۹ ساعت ۲۰:۴۴:۵۰
خیر، تلاش ما در اتیکت حذف تماس‌های غیر ضروری است، تنها در خرید اول برای تایید مشخصات کاربری شما تماس صورت می‌گیرد