سوال: کالایی که مشکل داشت را چه کنیم؟
اگر یکی یا چندین محصول سوپرمارکتی خریداری شده از سایت اتیکت مشکل داشت مثل اینکه تاریخ مصرفش به اتمام رسیده بود و یا اینکه محصول خریداری شده خراب بود چه کاری انجام دهم؟
تاریخ ایجاد » ۱۳۹۶/۹/۲۹, تاریخ آخرین ویرایش » ۱۳۹۶/۹/۲۹, مطرح شده توسط » اتیکت آنلاین
سوال یا جواب خود را بنویسید:
پاسخ از طرف » اتیکت پرس
تاریخ ۱۳۹۶/۹/۲۹ ساعت ۲۰:۴۲:۰۵
یکی از شعار‌های ما در اتیکت گارانتی بازگشت کالاست . در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند