سوال: تفاوت خرید اینترنتی از اتیکت با خرید از سوپرمارکت
خرید آنلاین از اتیکت چه فرقی با خرید با خرید تلفنی یا سفارش آنلاین از سوپرمارکت محله دارد؟
تاریخ ایجاد » ۱۳۹۶/۹/۲۹, تاریخ آخرین ویرایش » ۱۴۰۲/۸/۵, مطرح شده توسط » اتیکت آنلاین
سوال یا جواب خود را بنویسید:
پاسخ از طرف » رضا نوبخت
تاریخ ۱۳۹۶/۹/۲۹ ساعت ۲۰:۳۲:۳۰
هایپرمارکت آنلاین اتیکت با تمرکز بر فروش اینترنتی خواروبار و محصولات مصرفی روزانه از فروردین ماه 1396 آغاز به کار کرد. همزمان با افزایش تنوع نوع و برند محصولاتمان، شروع به گسترش مناطق تحت پوشش خود کردیم و امروز سرویس تحویل رایگان اتیکت تقریبا در اکثر نقاط تهران فعال است.
پاسخ از طرف » پسر خوب
تاریخ ۱۳۹۶/۹/۲۹ ساعت ۲۰:۳۵:۳۶
خوب معلومه که خرید اینترنتی از یه هایپرمارکت با خرید از یه سوپر مارکت سر کوچه کلی فرق داره....اولا که سوپریه که همیشه نصف جنس هایی که میخوایم رو نداره...دوم اینکه دو ساعت بعد میرسونه اونم با کلی تغییر ...یعنی هر چی نداشته باشه با سلیقه خودش یه جنش دیگه جایگزین میکنه. تازه تخفیف هم که نداره اصلا و مطابق قیمت خود جنس میفروشه بهتون... حله؟؟
پاسخ از طرف » یه اتیکتی
تاریخ ۱۳۹۶/۹/۲۹ ساعت ۲۰:۵۷:۴۲
برخلاف خرید و سفارش تلفنی کالا، در خرید از سوپرمارکت اینترنتی با مواردی مانند تغییر قیمت، آسیب دیدگی، کمبود یا از قلم افتادگی کالا و … مواجه نخواهید شد. سفارش آنلاین کالای شما در “سبد خرید” ذخیره شده، بدون هیچ تغییری خریداری و به آدرسی که می خواهید ارسال می شود
پاسخ از طرف » اتیکت نیوز
تاریخ ۱۳۹۶/۹/۲۹ ساعت ۲۰:۵۸:۳۳
البته اتیکت چیزی بیش از خرید اینترنتی از یک سوپرمارکت است. خرید شما در اتیکت همیشه و بدون استثنا با تخفیف و گاهی با تخفیف های بیش از ۵۰ درصد همراه است. ما کالای مورد نیاز شما را از معتبرترین فروشگاه های زنجیره ای در تهران تهیه کرده، در کمترین زمان ممکن و بدون دریافت هزینه، درب منزل، به محل کار و هر کجای دیگری که بخواهید ارسال می کنیم.