همکاران برتر رفاه به انتخاب مشتریان عزیز که همیشه همراه ما هستند
سپاس از همکارانی که لبخند و خوشرویی را به مردم هدیه میکنند
 از مهم ترین عوامل بازگشت مشتریان و وفادار شدن آنها به یک فروشگاه حسن خلق - رعایت احترام - کمک رساندن به مشتریان در حین خرید - ارایه اطلاعات درست ، دقیق و کافی به مشتریان در خصوص محصولات  می باشد.
قطعا برند یک فروشگاه - هایپرمارکت و یا یک سوپر مارکت در میزان فروش آن تاثیر زیادی دارد ولی در بیزینس هاییکه با مشتریان به صورت چهره به چهره در ارتباط هستند رعایت حسن اخلاق و احترام به مشتریان و روی گشاده صندوق داران و فروشندگان هر فروشگاه نیز تاثیر بسیار زیادی در میزان آن فروشگاه خواهد داشت.
بهتر است در ارتباط با یکدیگر با لبخند و روی گشاده برخورد نماییم و فرقی ندارد موقعیت ما در آن لحظه دارای چه عنوان و منصبی هستیم : فرقی نمی کند که ما یک مشتری کم بضاعت - یک مشتری مرفه - فروشنده - صندوقدار - پروموتر - مسول شعبه و یا مالک کل فروشگاه هستیم.
برگزیده شدن این دوستان را در نظر سنجی فروشگاه رفاه توسط مشتریان گرامی آن فروشگاه را از طرف گروه  خدمات آنلاین اتیکت (هایپرمارکت آنلاین) تبریک عرض می نماییم.
از فروشگاه رفاه نیز تقاضا داریم از این دوستان و همکاران نیز در صورت امکان  و صلاحدید به نحو مقتضی قدردانی گردد