اتیکت آنلاین به عنوان سامانه خدمات آنلاین در زمینه های مختلفی از قبیل خدمات خرید آسان و سریع و به صرفه از فروشگاه های زنجیره ای در خصوص مواد غذایی و تند مصرف منازل-قالیشویی انلاین اتیکت آنلاین و باربری یا اتوبار انلاین اتیکت آنلاین خدمات خود را ارائه می نماید.

در این بین اگر بخواهیم برابری و حمل کالا و اسباب و اثاثیه منزل و یا همان اتوبار ها را توضیح دهیم و روند کاری آن را در اتیکت انلاین شرح دهیم باید بگوییم که اتیکت آنلاین به عنوان یک هاب باربری و اتوبار عمل می نماید.

تمامی درخواست های شما همشهریان عزیز از طریق پلت فرم های در نظر گرفته شده توسط گروه اتیکت آنلاین برای باربری و حمل کالا و اسباب و اثاثیه منازل و یا شرکت ها دریافت میگردد و این درخواستها به باربری های نزدیک محل مورد درخواست شما اطلاع داده میشود.البته این باربری ها قبلا در پروسه بررسی و مقایسه اتیکت آنلاین مورد ارزیابی دقیقی قرار گرفته شده اند و از نظر کیفیت خدمات-قیمت خدمات-تخصص کارکنان و کارگران-خوش قول بودن باربری و ... مورد سنجش و ارزیابی قرارگرفته اند و استانداردهای اتیکت آنلاین را پشت سر نهاده اند.

و شما به عنوان مشتری و همراه اتیکت آنلاین به راحتی می توانید به این باربری ها اعتماد نمایید و کار جابجایی اسباب و اثاثیه خود را به این باربری ها بسپارید و خودتان به بقیه امور مرتبط با جابجایی وسایل منزل و یا محیط کار خود بپردازید.

در این بین ازمیان باربری های مورد تائید اتیکت ، شما میتوانید مناسب ترین قیمت پیشنهادی از طریق باربری ها را انتخاب نموده و نسبت به رزرو نمودن روز و ساعت مورد نظر کار رزرو باربری جهت جابجایی و حمل کالا و اسباب و اثاثیه منزل و یا محیط کار خود را نهایی نموده و در روز مورد نظر منتظر اکیپ های متخصص جهت انجام اسباب کشی خود بمانید.