همواره استفاده از تکنولوژی های بر مبنای اینترنت باعث استفاده بهینه از وقت و انرژی و سرمایه ما می شود علاوه براین استفاده از تکنولوژی های اینترنتی برخلاف سیستم های قدیمی و سنتی هزینه های تولید و نگهداری و همچنین هزینه های لازم جهت تبلیغات را بسیار کاهش میدهد.

گروه اتیکت آنلاین بر اساس تحقیقات خود و با هدف خدمت رسانی به مشتریان و همشهریان در قدم اول و کسب سود آوری و ایجاد کارآفرینی در گام بعدی به راه اندازی کسب و کارهای نوین بر پایه اینترنت اقدام نمود

کسب و کارهایی از قبیل هایپرمارکت های آنلاین(سوپرمارکت های آنلاین)- رزرواسیون قالیشویی آنلاین-رزواسیون باربری (اتوبار) آنلاین  را توسط گروه خود راه اندازی نمود.تا در این بستر هم بتواند دسترسی مشتریان به تامین کنندگان را بسیار سهل و آسان نماید هم اینکه به کاآفرینی برای گروه خود و سایر جوانان عزیز بپردازد.

یکی از مهمترین این زمینه های کاری همان باربری های انلاین یا اتوبار های آنلاین جهت حمل اسباب و اثاثیه منزل و یا شرکت ها در قالب جابجایی منزل ها می باشد.

در طرح اتیکت آنلاین برای اسباب کشی یا اثاث کشی آنلاین وسایل منزل ، مشتری به سایت اتیکت آنلاین مراجعه می نماید و با خیال راحت و اطمینان از شرکت های باربری یا اتوبار معرفی شده از طرف اتیکت به رزرو روز مورد نظر جهت اثاث کشی منزل خود می پردازد.

همه این باربری ها یا اتوبارهای معرفی شده در سایت اتیکت آنلاین دارای مجوز های لازم و کافی از طرف اتحادیه ها و یا سایر ارگان های مرتبط می باشند.

پس ازتکمیل مراحل رزرواسیون روز مدنظر از شرکت باربری که دارای قیمت مناسب تری از نظر شما بود، شما می توانید با خیال راحت در روز مورد نظر منتظر گروه باربری یا اتوبار حمل کالا و اسباب و اثاثیه خود به محل جدید باشید.

اما با توجه به اینکه در این بین هزینه های تبلیغ و امور دفتری هر شرکت باربری جهت معرفی خود و تکمیل مراحل رزرواسیون شما به شدت کاهش می بابد ف گروه اتیکت آنلاین هزینه های خود را از این محل و توسط شرکت های باربری و اتوبار حمل وسایل شما اخذ می نماید.

بنابراین گروه اتیکت آنلاین در بخش باربری و اتوبار آنلاین نه تنها هیچگونه هزینه اضافی ای به مشتری و شرکت های باربری تحمیل نخواهد نمود بلکه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما به عنوان مشتری و همچنین شرکت های باربری به عنوان ارایه دهنده خدمت خواهد شد.