یکی از مهمترین دغدغه های همه خانواده ها ، مخصوصا سرپرست خانواده، تامین و خرید کالاهای مصرفی مورد نیاز خانواده از سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای است. و همه خانواده ها سعی می کنند از فروشگاه هایی خرید کنند که قیمت مناسب و کالاهایی با کیفیت را به آن ها عرضه کنند.

  این موضوع با توجه به وضعیت ترافیک، نبود جای پارک مناسب در خیابان ها، عدم وجود تمامی برند های معتبر مورد نیاز در یک فروشگاه ،  قیمت بالای کالا ، مشکلات حمل و نقل کالای خریداری شده تا منزل، و ... ، بعنوان یکی از چالش ها و دغدغه های اصلی خانواده ها تبدیل شده است.

 اتیکت ؛ به عنوان " شبکه سراسری فروش و توزیع کالا در کشور " ، در راستای رفع مشکلات تامین کالاهای مصرفی خانواده، راه حل مناسبی است که با تلاش تیم تجارت الکترونیک اتیکت و مشارکت تعداد زیادی از برندهای معتبر داخلی ایجاد شده، تا خانواده های محترم ایرانی بتوانند بدون صرف وقت و هزینه، و بدون تحمل ترافیک و مشکلات خرید از فروشگاه های سطح شهر ، به راحتی کلیه کالاهای مورد نیاز خود را از طریق شبکه سراسری اتیکت انتخاب، خرید و در زمان و آدرس مورد نظر خود به سرعت تحویل بگیرند.

 هدف اتیکت ، تامین کالاهایی با کیفیت ، با قیمت مناسب ( پایین تر از قیمت فروش بازار ) ، تحویل بموقع سفارشات ، و ایجاد روش هاهی آسان و سریع برای دسترسی به شبکه سراسری فروش کالا می باشد.

 در واقع ، "  اتیکت  یک  هاپیر مارکت  بسیار بزرگ  و آنلاین  می باشد " ، که امکان تهیه و خرید انواع مایحتاج خانواده های محترم ایرانی را در سراسر کشور بوجود آورده است. اتیکت در نقاط مختلف دارای انبار های کالا می باشد تا بعد از اعلام موقعیت تحویل سفارش از سوی مشتریان محترم، سفارشات از نزدیک ترین انبار به آدرس مورد نظر ارسال شود تا تحویل سفارشات به مشتریان محترم اتیکت ، در کمترین و سریع ترین زمان ممکن انجام شود. لذا مشتریان محترم اتیکت می توانند بعد از خرید کالاهای مورد نیاز خود، به سرعت کالاهای خود را در زمان و آدرس مورد نظر تحویل بگیرند.

کلیه فرآیند های بررسی ، انتخاب ، خرید و تحویل سفارشات در اتیکت ، به دقت توسط واحدهای مختلف بررسی و مدیریت می شوند، تا مشتریان محترم اتیکت ، تجربه یک خرید آسان، سریع و امن را تجربه کنند.

" اتیکت " دارای " مجوز و نماد اعتماد الکترونیک " از "مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت" می باشد. این نماد، بعد از بررسی و اعتبار سنجی توسط کارشناسان محترم مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت مربوطه، به کسب و کارها و فروشگاه هایی اعطاء می شود ، که همه شرایط و اعتبار و صلاحیت لازم برای فعالیت در زمینه فروش اینترنتی را داشته باشند.

علاوه بر آن ،  " سایت هایپرمارکت اینترنتی اتیکت " ، در " مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد" به ثبت رسیده است و کلیه صلاحیت های لازم برای فعالیت در زمینه فروش اینترنتی را دارا می باشد