مهم ترین ویژگی یک #فروشگاه_اینترنتی چیست؟

خرید آسان، تحویل در زمان کوتاه یا اجناس با کیفیت؟ به نظر شما کدامیک می تواند یک مزیت برای یک فروشگاه اینترنتی باشد؟

امروزه فروشگاه های اینترنتی زیاد و بزرگی در ایران وجود دارند که امکان خرید را برای خریداران بسیار آسان کرده اندو حتی در مقایسه با فروشگاه های سنتی مزایا و خدمات بیشتری نیز اعم از ارسال بعضا رایگان و تخفیفات قابل توجه ارائه می دهند.ولی در ایران بیشتر این فروشگاه ها شامل کالاهای غیر مصرفی و با تاریخ انقضای بالا و یا کالاهایی که در تحویل آن سرعت مهم نیست، می باشد.

اما واقعا فروش اینترنتی و ارسال مواد مصرفی مانند مواد غذایی یا موادی که زمان برای ارسال آن فاکتور مهمی محسوب می شود نیز بدون پرداخت هزینه های اضافه در ایران امکان پذیر است؟ یا همچنان باید زحمت خرید و حمل کالاها و جابجایی مشکل آنها را در ترافیک این روزهای تهران و در سرما و گرما به جان بخریم تا در نهایت به خریدی هرچند ناقص بسنده کنیم؟

اما این روزها تکنولوژی در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان راهکارهای تازه و جالبی ارائه می دهد.

سرویس هایی در راستای حل کردن این مشکل به وجود آمده اند من جمله سامانه خرید محصولات سوپرمارکتی و هایپرمارکتی اتیکت آنلاین www.Etiqet.ir که امکان خرید اینترنتی اقلام تازه و مصرفی موجود در سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها را نیز برای شهروندان فراهم نموده است. و حتی جالتر از آن، اینکه بدون دریافت هزینه ای بابت ارسال کالاها و محصولات سوپرمارکتی و بسیار شگفت انگیز تر اینکه شما محصولات مد نظر خود را باتخفیفات بین 5 تا 50 درصدی ،این کالاها را در کمترین زمان به دست مشتریان خود می رسانند.

بله... .در کمترین زمان ممکن، قبل از اینکه شما مسافت خانه تا سوپرمارکت را طی کنید و سختی ترافیک و پیداکردن جای پارک را به جان بخرید، سامانه خرید آنلاین اتیکت کالاها را به درب منزل شما می رسانند.

بله سامانه زندگی آنلاین اتیکتی به شما این امکان را می دهد که  حتی در روزهای تعطیل نیز  امکانات  و تا ساعت 10 شب هرگونه خریدی که از سوپرمارکت های و هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر دارید را به نیابت از شما انجام داده وبه شما تحویل می دهد.

افراد زیادی روش بهینه و جدید خرید به صورت آنلاین، آن هم از سوپرمارکت را به روش های سنتی ترجیح داده و سوپرمارکت های در سطح شهر، کالاهای خودرا به صورت اینترنتی در معرض دید مشتری قرار می دهند و با پیک رایگان به دست مشتریان خود می رسانند.

هایپرمارکت اینترنتی اتیکت اقلام تازه و به روز موجود در هایپرمارکت های در سطح شهر را در کمتر از یک ساعت بدون هزینه پیک به دست مشتریان خود می رساند و و حتی امکان استفاده مشتریان از تخفیفات سوپرمارکت ها را هم برای شما فراهم می کند.