معرفی اوشانک
کشور عزیزمان ایران پای به عرصه نهاد. عملیات اجرایی پیش راه اندازی فروشگاههای شرکت در سال 1392 با سرمایه گذاری گروه تجاری گلستان (GBG) و جذب
توانمندیها و تجربیات مدیریتی داخل و به ویژه خارج از کشور آغاز گردید. به دنبال ترازیابی (Benchmarking) مطالعاتی صورت گرفته از پیشگامان این عرصه در
بازارهای جهانی و منطقه ای و متعاقباً تهیه طرح جامع تجاری (Business Plan) و تصویب آن شرکت بر آن شد تا نخستین گروه از فروشگاههای زنجیره ای خود را یعنی
فروشگاههای تخفیفی محلی (Discount Stores) که عرضه کننده مایحتاج ضروری و اولیه خانوار هستند، زیر عنوان فروشگاههای تخفیفی هفت راه اندازی نماید.
معرفی فروشگاه تخفیفی هفت
نخستین و گسترده ترین گروه فروشگاههای زنجیره ای راه اندازی شده از سوی شرکت فروشگاههای زنجیرهای اوشانک موسوم به فروشگاههای تخفیفی هفت با ویژگیهای
زیر آغاز به کار نموده است:
· مناسبترین قیمتها برای اقلام ضروری
· امکان خرید آسان و سریع
· دسترسی گسترده محلی
· تعداد کارکنان محدود
· کارایی و اثربخشی بالا
· گردش بالای اقلام و موجودی
· تخصصی در حوزه سبد مصرفی خانوار (FMCG)
· سطح فروش 250 تا 500 مترمربع
در این فروشگاهها حدود 1300 قلم کالا (SKU) در قالب پنج گروه محصول اصلی به مشتریان محترم ارائه میگردد و مشتریان در عموم اقلام کالا امکان انتخاب دست کم دو
نام تجاری (برند) پیشرو را در همان محصول خواهند داشت.